Zespół

Poznaj zespół naszych specjalistów

Dyrektor Przedszkola. Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, który kończyła na kierunku Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Diagnoza i terapia pedagogiczna, posiada kwalifikacje do zarządzania oświatą. Jest certyfikowanym coachem. Od 25 lat zajmuje się edukacją przedszkolną jako nauczyciel dyplomowany, posiada długoletni staż w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli oraz spotkania z rodzicami.
Jako osoba, która prowadzi Przedszkole, ma doświadczenie w realizowaniu projektów wykorzystujących środki Unijne, dba o wzbogacanie bazy przedszkola w pomoce dydaktyczne konieczne do realizacji programów pracy z dziećmi, oraz nowoczesne wyposażenie przedszkola w szczególności sale specjalistyczne. Prowadzi również Fundację „Ich Pasje”. W latach 2013-2016 prowadził we współpracy z Prezydentem Miasta Tarnowa, świetlicę specjalistyczną dla 30 dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym z rodzin dysfunkcyjnych. Jako członek fundacji organizuje liczne szkolenia dla nauczycieli przedszkoli integracyjnych.
Logopeda, oligofrenopedagog. Specjalistka, dla której największą wartość w terapii logopedycznej jest umożliwianie dziecku komunikacji i stwarzanie warunków do jej rozwoju. Znawca wysokich technologii w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej. Pani Agata jest połączeniem ogromnej wiedzy logopedycznej z pasją do wykonywanego zawodu oraz z pasją do bycia z ludźmi w budujących relacjach. Jej duże doświadczenie jest cennym bagażem, który zabiera ze swoimi podopiecznymi w terapeutyczną podróż.
Magister fizjoterapii, pedagog, dogoterapeuta. Od początku swojej pracy zawodowej zajmuje się małymi pacjentami, zarówno niemowlętami jak i dziećmi starszymi. Z roku na rok poszerza swoją wiedzę z zakresu fizjoterapii poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach naukowych. Jest certyfikowanym terapeutą koncepcji NDT Bobath, Integracji Sensorycznej I Bilateralnej oraz PNF. W pracy z pacjentem wykorzystuje także wiedzę i umiejętności zdobyte na innych dodatkowych szkoleniach w zakresie fizjoterapii czy pedagogiki. Posiada liczne, ukończone szkolenia z zakresu rehabilitacji dzieci.
Ratownik medyczny, pasjonat edukacji oraz pracy z dziećmi. Od 2009 roku prowadzi swoją działalność skupiającą się na szkoleniach kadr pedagogicznych oraz przedszkolaków od 3 roku życia na terenie całej Polski. W naszym przedszkolu pełni funkcję nie tylko zabezpieczenia medycznego, szkolenia kadry oraz rodziców ale też organizatora wyjątkowych zabaw oraz pokazów dla najmłodszych.
Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, nauczyciel. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku Pedagogika opiekuńczo - wychowawcza. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, Pedagogika specjalna w zakresie pięciu specjalności (oligofrenopedagogika, surdopedagogika, tyflopedagogika, pedagogika terapeutyczno - lecznicza) oraz Terapia Pedagogiczna. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach oraz webinarach. Prywatnie mama dwójki dzieci. 
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z opieką nad małym dzieckiem. Swoją praktykę zawodową zdobywała podczas pracy na stanowisku pomoc nauczyciela w Przedszkolu Publicznym w Milówce oraz jako opiekunka dziecięca w Żłobku Samorządowym w Tarnowie. Widomości i umiejętności niezbędne do pracy z dziećmi stara się pogłębiać biorąc udział w różnych szkoleniach i konferencjach.
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz studiów II stopnia z zakresu Pedagogiki szkolno – wychowawczej. Obecnie poszerza swoją wiedzę z obszaru Oligofrenopedagogiki oraz Edukacji i rehabilitacji osób ze spektrum autyzmu. Praktykę zawodową zdobyła podczas praktyk pedagogiczno – psychologicznych w przedszkolu, szkole podstawowej, na świetlicy szkolnej oraz w placówce wsparcia dziennego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Wiedzę poszerza poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach, webinarach oraz konferencjach. Jej pasją jest praca z dziećmi, a każdy, nawet najmniejszy postęp motywuje ją do działania.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła kierunek pedagogiki społeczno-opiekuńczej z pedagogiką szkolną. Dodatkowo poszerzyła swoje kwalifikacje poprzez studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w Zespole Żłobków w Tarnowie. Nauczyciel w grupie integracyjnej z dziećmi w wieku 2,5 lat. Pasjonat i praktyk metody symultaniczno-sekwencyjnej prof. Jagody Cieszyńskiej, wykorzystywanej we wczesnej nauce czytania.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Jest absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie, którą ukończyła na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego. Obecnie studiuje Pedagogikę specjalną (Oligofrenopedagogikę) w Tarnowskiej Szkole Wyższej. Kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
Z zamiłowania i z zawodu nauczyciel wychowania przedszkolnego. Jest absolwentką kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka obcego. Stale kształci się w zawodzie i zdobywa wiedzę na studiach magisterskich na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna, ze specjalizacją Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna. Energia i zaangażowanie towarzyszą jej na każdym kroku, a uśmiech to jej drugie imię.
Absolwentka studiów I stopnia z zakresu Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z nauczaniem języka angielskiego oraz studiów II stopnia zakresu Pedagogiki szkolno-wychowawczej. Swoją wiedzę ciągle pogłębia biorąc udział w szkoleniach i konferencjach. Osoba kreatywna z ogromną pasją i ciepłym stosunkiem do dzieci. Praca z dziećmi oraz obserwowanie ich postępów sprawia jej wiele radości. Zaangażowanie i pogoda ducha to coś czym kieruje się na co dzień.
Magister Pedagogiki. Absolwentka studiów licencjackich na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego.  Laureatka konkursu ,,Perły Tarnowa” 2019, dzięki pracy dyplomowej na temat ,,Autorytetu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej”. Chętnie poszerza swoją wiedzę pedagogiczną poprzez udział w konferencjach i szkoleniach. Jej pasją jest praca z najmłodszymi, a priorytetem – uśmiech każdego Maluszka.
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz studiów II stopnia na kierunku Pedagogika, specjalność szkolno-wychowawcza. Swoją wiedzę pedagogiczna poszerza uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i kursach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Uwielbia prace z dziećmi, a ich uśmiech motywuje ja do dalszego działania.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Logopedia. Neurologopedie kliniczną ukończyła na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Swoje doświadczenie zdobywała poprzez uczestniczenie w praktykach logopedycznych, wolontariatach oraz pracy w przedszkolu i domach pomocy. Podczas pracy z dziećmi wykorzystuje stymulację wszystkich funkcji poznawczych, takich jak: spostrzeganie, uwaga i pamięć oraz wyobraźnia, myślenie i mowa. Indywidualnie wybiera metodę, adekwatną do potrzeb dziecka. Stale poszerza swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach, kursach i webinarach.  
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z zakresu pedagogiki społeczno-opiekuńczej, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną oraz pedagogiki specjalnej – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Praktykę zawodową zdobyła podczas pracy w żłobku jako opiekunka dziecięca oraz jako wychowawca w przedszkolu. Aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu oligofrenopedagogiki, poprzez udział w studiach podyplomowych. Jej pasją są wszelkiego typu działania twórcze, którymi „zaraża” swoich podopiecznych w przedszkolu.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Tarnowskiej na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz Pedagogiki (specjalność nauczycielska). Praktykę zawodową nabyła w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz przedszkolu i szkołach podstawowych. Osoba z ogromną cierpliwością, czerpiąca inspiracje z pracy z dziećmi. Dalszą wiedzę poszerza poprzez udział w kursach i szkoleniach. 
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz studiów II stopnia na kierunku Pedagogika, specjalność szkolno-wychowawcza. Swoją wiedzę pedagogiczna poszerza uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i kursach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Uwielbia prace z dziećmi, a ich uśmiech motywuje ja do dalszego działania.
Absolwentka Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie o kierunkuPedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna.Osoba, która jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie oraz prowadzenie zajęć dla dzieci w przedszkolu. Swoją wiedzę pedagogiczną poszerza uczestnicząc w różnych kursach oraz seminariach. Obecnie podnosi kwalifikacje na studiach podyplomowych z zakresu „ Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej". Empatyczna, wrażliwa, odpowiedzialna, prywatnie Mama piątki dzieci.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku: Pedagogika społeczno- opiekuńcza. Aktualnie kończę studia II stopnia z zakresu Pedagogiki Specjalnej z ukierunkowaniem na osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jestem również w trakcie Szkoły Policealnej na Asystenta osoby niepełnosprawnej. Odbywałam praktyki w szkołach, przedszkolach, domach dziecka, czy poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Dalszą wiedzę zdobywam poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach oraz konferencjach. Praca z dziećmi sprawia mi mnóstwo radości.
Mama, absolwentka studiów na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Swoją wiedzę pedagogiczną poszerza uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i kursach. Jest zwolenniczką poglądu, iż czytanie dzieciom od najwcześniejszego okresu życia zaspokaja wszystkie potrzeby emocjonalne dziecka i znakomicie wspiera jego rozwój psychiczny. Miłośniczka rozbudzenia zainteresowań czytelniczych u podopiecznych. Uwielbia prace z dziećmi, cechuję ją cierpliwość, otwartość i empatia.
Logopeda, filolog polski, nauczyciel przedszkolny i wczesnoszkolny. Swoje doświadczenie i praktyki zawodowe zdobywała w ciągu kilkuletniej pracy w przedszkolu ogólnodostępnym oraz specjalnym, a także w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu pedagogiki oraz logopedii, wciąż doskonali swój warsztat oraz podnosi kwalifikacje. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka, jego naturalną chęcią poznawania świata, kreatywnością i możliwościami rozwojowymi. Wspiera i podąża za dzieckiem, aby jak najlepiej wspomóc jego możliwości komunikacyjne. 
Logopeda, surdologopeda, audiolog. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Logopedia z audiologią o specjalności logopedia kliniczna oraz surdologopedia. Swoje doświadczenie zdobywała realizując praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej, szkole integracyjnej oraz pracując w prywatnym gabinecie. Zwraca dużą uwagę na indywidualne podejście do każdego dziecka. Preferuje naukę poprzez zabawę. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Obecnie jest w trakcie realizacji studiów podyplomowych z Neurologopedii.
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studiów II stopnia na kierunku Pedagogika ze specjalnością logopedia szkolna. Swoje doświadczenie zdobywała podczas praktyk w przedszkolu, szkole oraz poradni psychologiczno – pedagogicznej. Stale poszerza swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach oraz webinarach.  Z zaangażowaniem i pasją oddaje się pracy z dziećmi, a każde ich osiągnięcia wywołują uśmiech na jej twarzy.
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz II stopnia na kierunku Pedagogika - specjalność nauczycielska. Swoje wiadomości i umiejętności poszerza biorąc udział w szkoleniach i warsztatach. Aktualnie uczestniczy w studiach podyplomowych na kierunku logopedia. W codziennej pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście do dziecka oraz stworzenie mu warunków do wszechstronnego rozwoju.
Absolwentka studiów magisterskich z zakresu pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Wieloletnia wolontariuszka Wolontariatu Misyjnego Salvator i Zespołu Misyjnego Wschód, w ramach których wyjeżdżała na wolontariat na Ukrainę, do Albanii i Mołdawii. Praktykę zawodową zdobyła podczas praktyk zawodowych w przedszkolu i w szkole. W tym momencie podnosi swoje kwalifikacje, odbywając studia podyplomowe na kierunku pedagog specjalny w edukacji włączającej.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku psychologia. Posiada również kwalifikacje do prowadzenia treningów umiejętności społecznych. Doświadczenie zdobyła poprzez praktyki oraz staże odbywane w różnych placówkach specjalistycznych i oświatowych, a także poprzez doświadczenie zawodowe opierające się na współpracy z rodzicami osób z trudnościami rozwojowymi. Czynnie dąży do poszerzania zakresu swojej wiedzy i umiejętności, aby móc jak najlepiej dostosować działania terapeutyczne do indywidualnych potrzeb dziecka. Jej motywacją do pracy jest szczera, pozytywna energia oraz potencjał, które posiada każde dziecko.